wyszukiwanie zaawansowane
» Wysyłka / Zwroty / Wymiana

Kontakt

  • DAMESKO
    ul. Szajnowicza 55 m21
    42-218 Częstochowa

    NIP: 573 250 81 89
  • E-mail:biuro@dqdq.pl
  • Telefon504 466 737
    515 801 009
  • Gadu Gadu2251535
  • Godziny działania sklepu24 godziny na dobę Kontakt telefoniczny 9 - 19

Systemy płatności

  • eserivce
  • tpay.com
  • CashBill
  • First Data Polcard

Zmiana języka

PolskiAngielski

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Wysyłka / Zwroty / Wymiana

Wysyłka.

Sklep Internetowy DAMESKO realizuje wysyłki za pośrednictwem:
-Paczkomatów
-Poczty Polskiej
-Firmy Kurierskiej

Ceny poszczególnych wysyłek dostępne ka kartach produktu jak i w trakcie składania zamówienia.

Czas wysyłki zazwyczaj trwa od 3 dni do 7dni roboczych w niektórych przypadkach może być przyśpieszony lub opóźniony ale klient zawsze jest o takiej sytuacji informowany telefonicznie bądź mailowo.
Dodatkowo czas wysyłki jest podany na karcie każdego produktu.



Zwrot towaru.

 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 
W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż 
najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, 
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość,
należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli.
Kupujący może skorzystać z gotowego oświadczenia do pobrania poniżej.

 

 Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej lub kliknąć w link i pobrac dokument w wersji pdf 
 tutaj http://dqdq.pl/zwrot.pdf

Przesyłkę należy nadać na adres 
Marcin Nowak
ul. Piłsudskiego 23 m 18
98-355 Działoszyn




Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
DAMESKO
Marcin Nowak
ul. Szajnowicza 55 m21
42-218 Częstochowa
Tel 504466737

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy 
 ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .



Imię i nazwisko………………………………………………………….
Login Allegro……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)



Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
 że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli,
 i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta
 lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
 termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, 
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
 jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, 
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, 
a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku,
 nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; 
jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
 jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, 
najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, 
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


 

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów, przy czym Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Proponujemy dołączenie dowodu zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu.

 

Wymiana


W przypadku źle dobranego rozmiaru możliwa jak najbardziej wymiana na inny rozmiar.
Prosimy o poinformowanie nas o tym w celu sprawdzenia dostępności rozmiaru.
Włożenie do paczki karteczki ze swoimi danymi i adresem do wysyłki zwrotnej a także kwoty na przesyłkę zwrotną według cennika:
Paczkomat: 10zl
Kurier:17zl
Poczta Polska:
-Ekonomiczna 10zl
-Priorytetowa 12zł

Prosimy również o informacje na jaki rozmiar mają być wymienione buty.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl