wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Kontakt

  • DAMESKO
    ul. Szajnowicza 55 m21
    42-218 Częstochowa

    NIP: 573 250 81 89
  • E-mail:biuro@dqdq.pl
  • Telefon504 466 737
    515 801 009
  • Gadu Gadu2251535
  • Godziny działania sklepu24 godziny na dobę Kontakt telefoniczny 9 - 19

Systemy płatności

  • eserivce
  • tpay.com
  • CashBill
  • First Data Polcard

Zmiana języka

PolskiAngielski

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej:
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@dqdq.pl, lub w formie pisemnej na adres:

DAMESKO
ul. Szajnowicza 55 m21
42-218 Częstochowa

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Osoby z założonym kontem w sklepie internetowym mogą złożyć reklamacje po zalogowaniu na swoje konto i przejsciu do zakładki Reklamacja.

Dla osób bez rejestracji konta proponujemy gotowy formularz dostępny TU (prosimy kliknąć)

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Jeżeli sprzedany towar posiada wadę klient może:

1) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo

2) żądać usunięcia wady; albo

3) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady,

Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży (wady fizycznej) Konsument powinien odesłać Sprzedawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.
Proponujemy dołączenie dowodu zakupu w celu łatwiejszej realizacji reklamacji.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.


Dodatkowe informacje:
  • Reklamacje złożone są rozpatrywane przez rzeczoznawce wystawiany jest dokument podpisany i opieczętowany. Dokument jest dołączany do każdej reklamacji.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl